Març, un mes molt matemàtic.

El mes de març ens ve sempre carregat d’activitats matemàtiques. Veiem-ho.

• Dos grups de 2n d’ESO han quedat classificats per a la segona fase del FemMates que es celebrarà el 3 d’abril a Cambrils.
  • Hem tornat a celebrar el Dia Internacional del nombre Pi (14 de març):
    • Vam començar decorant el passadís de 1r d’ESO i les escales amb 1000 decimals de Pi (assignats amb colors). Activitat d’alumnat de 1r i 2n d’ESO.

• Vam seguir fent un ManiPichallenge amb l’alumnat i profesorat del centre que va voler participar. El podeu veure a youtube.
    • Ja el mateix dia 14, professores del departament de matemàtiques van endolcir-nos el matí amb tres Pi pastissos que us asseguro estaven “brutals”. Us deixo les imatges, és l’únic que queda.

• Activitats d’aula a 1r i 2n d’ESO trobant Pi a partir de mesures de longituds i diàmetres de pots, tapes de cassoles …

• I a l’hora del pati no podíem estar en tot, per una banda  es feia la final de recitar decimals de Pi (mireu el vídeo) i per una altra volíem provar les galetes Pi que van fer els companys del Cicle de Pastisseria que també es van afegir a la festa. Les galetes van acompanyar el cafè de l’esmorzar i el del dinar del menjador pedagògic.

• I per últim ens falta recollir i editar els PiTuits que han fet l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.
    • Molt bona feina i fins el proper curs.

• I per acabar el mes i segurament la temporada el proper 21 de març la prova Cangur.