L’ALUMNAT DEL BATXILLERAT INTERNACIONAL VIATJA A MADRID

Durant els dies 24, 25, 26 i 27 de gener, nosaltres, els alumnes del Batxillerat Internacional vam tenir l’oportunitat de conèixer i gaudir de la ciutat de Madrid. Així, al submergir-nos en la cultura madrilenya vam poder millorar el nostre castellà, conèixer-nos millor i, sobretot, fer pinya.

Vam visitar i aprendre sobre llocs com el Palacio Real o la RAE. A més a més, també vam gaudir de les meravelloses vistes del Parque del Retiro o les d’un mirador on vam poder observar la bonica ciutat de Madrid.

Caldria destacar la visita on vam recórrer i apreciar tot el Barrio de las Letras, mentre escoltàvem sobre els fets literaris i no tan literaris del segle d’or que van tenir lloc allí. Per endinsar-nos encara més en aquest segle, també vam tenir l’oportunitat d’assistir a una obra de Calderón de la Barca en el Teatro de la Comedia i de visitar la casa de Lope de Vega. En ella vam aprendre moltíssim sobre la societat en aquell temps a més a més d’alguns detalls curiosos sobre aquest famós escriptor.

A la gent més científica el que els va cridar més l’atenció va ser el Museo de las ilusiones. Allí, hi vam poder veure tota mena d’il·lusions òptiques amb les seves explicacions científiques. Fins i tot també vam poder visitar una exposició interactiva de trencaclosques i puzles matemàtics on vam gaudir molt de completar els reptes proposats!

Per acabar, també cal destacar que l’últim dia el vam passar a Toledo. Allí vam tenir el gust de rondar pels seus carrers i conèixer la seva llarga història. Se’ns va fer molt interessant veure els edificis i símbols amagats en aquella petita ciutat.

Del viatge a Madrid ens emportem el coneixement adquirit, les amistats formades, les bromes que perduraran per sempre, les anècdotes que tant ens encantarà explicar, la nova pinya que hem fet, les risses i somriures dels companys, les mil fotos que hem fet, però sobretot, el cor ben ple.

Sara Roque, alumna de 2n de batxillerat C