Laia Gabriel i l’Institut Dertosa guardonats al lliurament dels Premis de Recerca Jove 2021

L’exalumna de l’Institut Dertosa, Laia Gabriel Comas, ha estat guardonada amb un dels Premis de Recerca Jove 2021 pel seu Treball de Recerca “El silenci més ensordidor”.

El passat dissabte 5 de novembre es va fer l’acte de lliurament d’aquests premis, en què s’han distingit un total 86 estudiants pels seus treballs d’investigació científica i on també s’ha reconegut la tasca d’acompanyament del professorat amb el lliurament d’11 guardons a centres d’ensenyament secundari, entre els quals es troba l’Institut Dertosa. El lliurament de guardons va estar a càrrec dels consellers Nadal i Gonzàlez-Cambray.

Des de l’Institut Dertosa volem felicitar a Laia i encoratjar tot l’alumnat del nostre centre a participar-hi en properes edicions.

Enhorabona pel reconeixement, Laia!