La tornada a l’escola: prevenció de problemes de salut

Us proposem que visiteu el web de FAROS Sant Joan de Déu per prevenir els problemes de salut al tornar a l’escola.
Aquest lloc web està íntegrament dedicat a la promoció de la salut i el benestar infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona amb l’objectiu d’oferir tot el seu coneixement per fomentar valors i hàbits saludables, avalat mitjançant la col·laboració i revisió dels professionals de l’hospital i dirigit principalment a mares i pares que tenen interès en rebre informació de qualitat sobre la salut dels seus fills.
A més, trobareu més de 1.000 consells de salut classificats per cinc grups diferents d’edat i temàtiques variades, des de l’alimentació fins a informació sobre malalties o referents al comportament i l’aprenentatge. També disposa d’una secció amb interessants recursos que vos serviran per transmetre hàbits saludables als vostres fills de forma amena i divertida amb els contes de l’àvia, les receptes de cuina, les recomanacions de jocs i joguines, pel·lícules, videojocs i molts llibres.

La tornada a l’escola: prevenció de problemes de salut