Jornada STEAM al Campus Terres de l’Ebre de la URV

L’institut Dertosa ha participat en l’acte de cloenda de la comunitat territorial STEAMcat al campus universitari de les Terres de l’Ebre (URV). L’alumnat ha pogut explicar els treballs resultants dels projectes desenvolupats i realitzar tallers de modelatge i disseny 3D a càrrec dels/les alumnes del Grau d’Educació de la URV, el FABlab i el CRP del Montsià.

En els nostres stands l’alumnat de 2n i 3r d’ESO ha pogut exposar les textures de sal amb aquarel·la, els universos creatius fets amb esmalts i la producció de peces de sabó, treballs que han estat realitzats en el marc dels TdS de l’astronomia i la sal i l’oli.

Al final de l’acte, l’alumnat ha rebut un reconeixement per la tasca d’investigació científica. L’enhorabona!