Ivan Cantero Sanchez classificat a l’olimpíada de física

L’alumne Ivan Cantero Sanchez de 2n de batxillerat de l’institut Joaquín Bau de Tortosa ha estat classificat en la fase Catalana de l’olimpíada de física.
La prova de classificació es va realitzar el passat 10 de febrer, simultàniament a totes les universitats catalanes. La durada de la prova va ser de 4 h durant les quals els alumnes van haver de resoldre 4 problemes i 7 qüestions per tal de valorar, no sols el nivell de coneixement sobre els diferents temes del currículum de física de 1r i 2n de batxillerat, sinó també la comprensió de les lleis de la física, i els seu grau de maduresa i creativitat.
Hem de felicitar Ivan i als altres dos alumnes del nostre institut , únic institut de les terres de l’Ebre que van participar a la fase catalana, pel temps, treball i esforç que van dedicar en la preparació de la prova.
El passat 16 de març, a la sala Prat de la Riba de l’Institut d’Estudis Catalans, es va fer el lliurament dels diplomes i obsequis als 21 classificats en la fase catalana. Els alumnes classificats participaran els propers dies 20-23 d’abril a la fase Espanyola que es realitzarà aquest any a Bilbao.
Felicitem els 116 alumnes participants i, en especial, l’alumne Ivan Cantero per la seva classificació.

cantero