Final catalana de la Copa Cangur

El passat divendres 14 d’abril, set alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’Institut Dertosa van participar a la fase final de la Copa Cangur en l’edició del 2023 (categoria cadet), per a la qual es van classificar al mes de gener en la fase local, al campus de la URV de Tortosa.

En primer lloc van participar a la semifinal. En aquesta prova de 45 minuts de durada, l’alumnat havia de resoldre 10 problemes i van obtenir la 5a posició, fet que els va permetre classificar-se a la final.

A la final hi participaven 14 equips (7 classificats de cada semifinal) i va tindre una durada d’una hora. En aquest cas, vam obtenir la onzena posició.

Volem felicitar a Julià Martínez, Iker Maza, Marc Meseguer, Marc Monlleó, Pablo Moreno, Jesús Verrilli i Arnàs Zubavicius per haver arribat tan lluny i haver gaudit tant durant les tardes d’entrenament!