Curs de maniobres de suport vital bàsic en cas d’aturada cardiorespiratòria

Dijous 5 de març de 19 a 21 h., a la sala d’actes l’Institut

Benvolguts/des,Com ja sabeu l’AMPA i la direcció del centre han decidit fer de l’Institut Joaquin Bau un espai cardioprotegit, amb la instal·lació d’un DEA, adquirit per l’AMPA, i uns maniquís que serviran als professors del Departament d’Educació Física per formar a l’alumnat en maniobres de suport vital bàsic.En aquests moments estem organitzant formació per part d’una empresa especialitzada i acreditada pel Consell Català de Ressuscitació (Forma-T Vida).

En cas d’aturada cardiorespiratoria el temps de reacció és vital, iniciar precoçment la reanimació triplica la possibilitat de supervivència. L’existència de desfibril·ladors externs semiautomàtics (DEA) en llocs públics, juntament amb la formació en tècniques de reanimació bàsiques poden ajudar a salvar la vida d’una persona en cas d’aturada.

El curs proposat té 2 hores de durada de 19 a 21 hores el proper dijous 5 de març, a la sala d’actes l’Institut i un preu de 26 € per persona. La primera part de la formació serà teòrica i la segona part pràctica, sota la supervisió d’un instructor per cada 10 alumnes aproximadament. Per aquest fet necessitem que si esteu interessats, envieu un mail ampa@iesbau.net, confirmant la vostra assistència abans del 26 de febrer, per saber el nombre d’inscrits amb anterioritat i poder organitzar la sessió. Confirmarem la reserva de plaça. El pagament es farà el mateix dia abans de l’inici de la sessió, per tant es recomana arribar amb temps i dur roba còmoda.

Més endavant organitzarem un curs oficial acreditat per persones que vulgueu profunditzar i/o necessiteu la titulació d’instructor de DEA. Aquest curs tindrà una durada de 6 hores i un cost de 75 €. Els interessats ens ho podeu fer saber, ja que per organitzar aquest curs necessitem un nombre mínim d’alumnat inscrit.

Dades del curs:

Data: dijous 5 de març de 2015 a les 19 h
Durada: 2 hores
Lloc: sala d’actes l’Institut
Preu: 26 € per persona
Data màxima d’inscripció: 26 de febrer de 2015
Mail d’inscripcióampa@iesbau.net

Esperem que aquesta iniciativa sigui del vostre interès.

AMPA de l’nstitut Joaquín Bau