Concurs vídeoMAT: Premi especial per a l’alumnat de 1r d’ESO

ALUMNAT DE 1r D’ESO REP EL PREMI ESPECIAL DE LA CATEGORIA DE 1r, 2n I 3r D’ESO DEL CONCURS vídeoMAT 23-24

El jurat del vídeoMAT 23-24 (http://www.videomat.cat/), format per representants del CESIRE del Departament d’Educació, del Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA), de la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) i de la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques de Catalunya (FEEMCAT), entre d’altres, ha acordat concedir el premi especial a la categoria de 1r, 2n i 3r d’ESO al vídeo elaborat per l’alumnat de 1r d’ESO del nostre centre titulat: “Què sabem de les xifres decimals de Pi?

A continuació podeu veure el vídeo premiat:

El vídeo està protagonitzat per alumnat de diverses classes de 1r d’ESO (Roger Andreu, Oriol Arnau, Garazi Ferrer, Ayoub Frimane i Lola Morelló), però hi ha participat tot l’alumnat de 1r d’ESO amb la renovació del mural que podeu trobar a l’entrada de l’institut, en què es representen amb distints colors les primeres 5000 xifres decimals del número pi.