Aitana Pachan guanya el Concurs de Relats Cangur

Enguany s’ha convocat la vintena edició del concurs de relats de contingut relacionat amb el món de les matemàtiques. El concurs, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques, consisteix en escriure un relat d’entre tres i set pàgines la temàtica del qual estigui relacionada amb les matemàtiques. En l’edició d’aquest any s’ha donat un únic premi i estem molt contents de poder dir que la guanyadora és l’alumna de 2n de Batxillerat Internacional Aitana Pachan Brell. El seu relat “La integració, una qüestió de perspectives” aborda algunes de les característiques del nombre e i la seva presència en el món actual. El proper 27 de maig l’Aitana podrà recollir el premi a l’acte de lliurament dels premis Cangur que se celebrarà a l’auditori AXA de Barcelona.

Moltes felicitats a l’Aitana i a la resta d’alumnes del nostre centre que han participat al concurs.

Podeu llegir el relat al web del concurs.