Concentració per mostrar el desacord amb la reforma Wert

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Dimarts 24 de febrer a les 8.00h, l’alumnat de l’institut Joaquin Bau de Tortosa es van concentrar al pati en contra de la impopular reforma 3+2 del ministre Wert. L’acte va comptar amb la participació d’alumnes de secundària, batxillerat i cicles. S’hi van sumar també pares i mares d’alumnes i força professors. Es va llegir la carta que el sindicat d’estudiants havia enviat a l’institut i van haver-hi uns moments de protesta, on es van mostrar les pancartes que havien preparat els alumnes del batxillerat artístic d’aquest institut. En total van ser unes 600 persones que van mostrar el seu desacord amb la nova proposta de model universitari. Aquest acte va ser possible gràcies a la col·laboració de la direcció i l’AMPA del centre.