ALUMNES DE L’ESCOLA PUIG CAVALLER DE GANDESA VISITEN L’ESCOLA DE CUINA

Els dos grups de primer de primària de l’escola de Gandesa han fet una ruta pels espais de l’escola d’Hosteleria de les Terres de l’Ebre en el marc del projecte “la cuina” que estan treballant aquest trimestre. La pràctica vivencial permet que els alumnes obtinguin una visió dels oficis realista i enriquidora, i això és possible amb activitats experiencials com la d’avui.

El professor de cuina Juanjo Roda els ha explicat diferents fases del treball pedagògic que realitzen els alumnes dels cicles formatius i els ha conduït per tots els espais de pràctica culinària de l’escola: zona freda, obrador de pastisseria, espai de cafeteria i cuina. Els petits “cuiners” han elaborat uns postres amb préssec, iogurt i pinya i, per uns moments, s’han sentit com uns veritables “xefs”.

L’escola d’hosteleria de l’insitut Joaquin Bau està oberta a públics de totes les edats, fet que fa visible un projecte obert i en procés de creixement permanent a través del restaurant pedagògic, la botiga d’elaboracions de pastisseria, les activitats de cultura gastronòmica i les visites per part de grups escolars.