“À CHACUN SES GOÛTS”

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de francès de 2n d’ESO han treballat aquest curs el tema de l’alimentació i de com la publicitat influencia sobre els hàbits alimentaris de les famílies. D’aquesta manera van aprendre vocabulari nou sobre el menjar i les begudes i van prendre consciència del paper que juga la publicitat en el consum alimentari.

Durant dues sessions els alumnes van recollir publicitat  de menjars i begudes, van treballar amb la piràmide alimentària i van realitzar unes enquestes sobre hàbits alimentaris i publicitat.

Amb aquest treball es van adonar que no sempre allò que més els agrada és el més adequat i que, per tenir una bona salut, s’ha de menjar de tot.

Finalment van arribar a una conclusió: “Pour se nourrir il faut manger de tout et ne pas se laissar influencer par la publicité” (“Per alimentar-se s’ha de menjar de tot i no deixar-se influir per la publicitat”).

I tot això ho van treballar utilitzant el francès com a llengua vehicular.

Aqui teniu algunes fotos de les sessions.