8 de març: Dia Internacional de les Dones

L’alumnat de 3r B, com a activitat del Servei Comunitari, ha volgut fer un mural per reivindicar el Dia Internacional de les Dones. Al mural hi som representades les 552 dones que formem part de l’Institut Dertosa (alumnes, professores, PAS i personal de neteja).

Aquesta no serà l’única actuació que es portarà a terme a l’Institut relacionada amb el 8 de març, el Departament de Visual i Plàstica està preparant diverses activitats que podrem anar veient durant tot el mes de març.

Tot seguit teniu un petit vídeo on alumnat de 3r ens explica breument què reivindiquem aquest dia.