3 alumnes premiats al Petjades

Un total de 16 alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat del nostre centre van prendre part en la segona edició del premi Petjades, amb relats sobre memòria històrica, que organitza el col·lectiu de de mestres DEMDE-Ebre i l’Associació Amics i Amigues de l’Ebre. S’hi han presentat un total de 80 obres d’un total d’11 centres d’ensenyament secundari d’arreu de les Terres de l’Ebre. Tres dels nostres alumnes han resultat guanyadors, cosa que ens satisfà notablement, els qual mereixen la nostra més orgullosa felicitació.
El primer premi es va concedir a l’obra “El Soroll de la por” d’Ona Campoy Pallarés, de 4t ESO B del nostre centre. El segon premi se l’emportà l’alumne Ignasi Bel, de l’institut Ramon Berenguer d’Amposta, amb el relat Memòries. Finalment, els dos tercers premis van ser per a alumnes nostres igualment. Concretament, per als relats “Escapant del desastre”, d’Èric Serres, de 4t eso B, i la narració en anglès “Inside the cage”, de Lucia Monche Villar de 4t ESO D.
El jurat va estar format pels professors:Teresa Castelló, de l’Institut de Flix; Àngels Pérez, del Centre de Recursos de la Terra Alta; Joana Subirats, de l’Institut Roquetes; Marc March, d’Amics i Amigues de l’Ebre; Felip Monclús, de l’institut Despuig; Emigdi Subirats, de l’institut Dertosa; Carme Maigí, de l’institut Ramon Berenguer; i Màrius Pont, del Departament de Benestar Social de la Generalitat.
L’aposta per la recuperació de la memòria històrica des dels centres educatius agafa empenta vora l’Ebre.