Sargunpreet Kaur, Aleix Poy i Júlia Añó, guanyadors del concurs de narracions de terror de l’institut Despuig

Els alumnes Sargunpreet Kaur i Aleix Poy, de 4t ESO B, han estat els guanyadors del concurs de narracions de terror que organitza l’Institut Despuig de Tortosa per a l’alumnat de centres de secundària públics de les Terres de l’Ebre. Les obres guanyadores han estat, respectivament, The scary doll i The mystery house. Un cop s’haja fet el lliurament dels premis en farem difusió i podran ser llegides per tothom. Igualment l’alumna Júlia Añó, de 2n de batxillerat internacional, ha resultat guanyadora de la categoria en llengua castellana per a batxillerat amb l’obra “Expiación”.Moltes felicitats a tots!