PRIMER TORNEIG D’HANDBOL GESPA

Dimarts dia 23 de maig es va celebrar el I Torneig d’Handbol Gespa a les Instal·lacions Esportives Municipals de Tortosa.
L’activitat va estar organitzada pel Centre d’Esports Tortosa d’Handbol i hi van participar els alumnes de 1 d’ESO de l’Institut Joaquin Bau.
Un total de 110 alumnes del nostre institut van poder gaudir d’aquesta diada. Distribuïts en 16 equips van poder practicar aquest esport als 4 camps d’handbol gespa habilitats.
Dins del mateix torneig, a la primera franja del matí, van participar també alumnes de primària de l’Escola de Ferreries.
Des d’aquí es vol agraïr al Centre d’Esports Tortosa l’organització d’aquesta activitat i a cadascun dels seus membres: àrbitres, jutges de taula, coordinadors de camp,…
També donar les gràcies a Tortosaesports per cedir les instal·lacions i facilitar material pel desenvolupament de l’activitat.
Per finalitzar, felicitar als alumnes de primer d’ESO per les seva actitud al llarg del torneig, la seva motivació i les seves ganes.
Fins l’any vinent!!!
hanbol