FEM MATEMÀTIQUES 2018

El passat dimecres 18 d’abril els alumnes Pau Domènech, Angelina Rufí, Pau Simó i Clara Valls de 2n d’ESO van participar a la 2ª fase del concurs “Fem Matemàtiques”, que es va celebrar a Móra la Nova. L’activitat està dirigida a tots els alumnes de sisè de Primària i primer i segon d’ESO. S’organitza en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases. En l’edició d’enguany a la primera fase hi van participar més de 20.000 alumnes d’arreu del territori català. Els nostres representants es van classificar per la 2a fase després d’haver treballat tres investigacions matemàtiques a la 1a fase.
Durant la jornada de la 2a fase els participants van realitzar dues proves per equips i una individual, els resultats de la qual (que els propers dies es faran públics) donaran lloc als classificats per la fase final catalana que es celebrarà el proper dissabte 5 de maig a Lleida.
Enhorabona als quatre participants per la bona feina feta!