SORTIDA 4t ESO a BARCELONA

El passat dijous 15 d’Octubre, els alumnes de 4t d’ESO del centre vam realitzar una sortida a Barcelona acompanyats dels professors de català corresponents.

En primer lloc, i només arribar a la capital, vam anar a veure els estudis de TV3 situats a Sant Joan Despí. En aquesta visita ens van ensenyar i explicar com es treballa en tots els platós,  les sales de control, els espais on es reuneixen els Consells de Redacció, Departaments…

Acte seguit, vam traslladar-nos al centre de la ciutat per gaudir d’una exposició d’art del Modernisme català, a l’edifici de La Pedrera.

Per dinar cadascú va escollir el lloc, i vam disposar d’una estona lliure per poder anar de botigues o fer el que volguessin.

Per acabar el dia, vam anar a veure l’obra Terra Baixa d’Àngel Guimerà, obra de teatre de la qual ja n’havíem llegit el llibre aquest primer trimestre. L’obra va ser interpretada per Lluís Homar de manera excel·lent i molt fidel al llibre d’Àngel Guimerà.

Alumnat de 4t

La Pedrera