Presentació del projecte eTwinning “Let’s App”

Dijous 12 de maig es va realitzar al saló d’actes del centre la presentació del projecte eTwinning “Let’s App”, el qual ha estat guardonat amb el Segell de qualitat nacional i el Segell de quaitat europeu. L’acte de lliurament de diplomes als alumnes participants va comptar amb la presència dels pares i de les mares, als quals se’ls va fer cinc cèntims de com havia anat tot el procés d’elaboració del projecte. Els autors varen realitzar-lo quan cursaven l’assignatura de 3r d’ESO de tecnologia en anglès durant el curs passat, Ens felicitem de l’èxit del projecte i de la gran feina que varen realitzar tots els alumnes que ha merescut les esmentades distincions.

IMG-20170511-WA0014

IMG-20170511-WA0007