FICCIONS, L’AVENTURA DE CREAR HISTÒRIES

Enguany l’alumnat de 3r d’ESO torna a participar en la vuitena edició de Ficcions. Aquest concurs consisteix en imaginar i escriure  una història a partir del principi d’una de les cinc novel·les proposades: La noia del tren, La sang més dolça que la mel, Pluja Negra, Nou dies d’abril, i Catherine.  Els aprenents d’escriptors han de redactar  quatre capítols.

Aquest concurs és organitzat per l’associació amic.

Participen centres de tot el domini lingüístic. De les Terres de l’Ebre: Les planes de Santa Bàrbara, Sales i Ferrer d’Ulldecona , de l’Ebre i Joaquin Bau de Tortosa.

Els textos que els alumnes publiquen els podeu llegir i després, un cop us registreu,  votar-los.

Animeu-vos a llegir les nostres històries. I no us oblideu de votar! Les trobareu a:http://www.ficcions.cat/ficcions/default.php.