VISITA AL MUSEU DE TORTOSA PER PART DELS ALUMNES DE 1R D’ESO E

Amb la visita al museu de Tortosa, situada a l’antic escorxador de la ciutat, els alumnes d’ESO E han entrat a la recta final del treball per projectes d’aquest segon trimestre, el qual s’ha centrat en la forma i el contingut d’aquest emblemàtic edifici modernista.
A través de les matèries de ciències socials, biología, ciències socials i ética s’han treballat de forma interdisciplinar diferents continguts d’una manera dinámica i participativa i sense perdre de vista els referents territorials.
La visita a l’exposició permanent del museu ha consistit en un recorregut guiat pels diferents estadis històrics, els quals havien estat treballats prèviament a l’aula, i una escenificació de l’època romana a través de la vestimenta pròpia dels diferents estrats socials.
L’alumnat ha pogut veure els utensilis específics propis de cada etapa, així com algunes eines funcionals, peces decoratives i altres elements de tipus tribal.