Jornada Poliesportiva del Baix Ebre

L’Institut Joaquin Bau ha participat a la 4a Diada Escolar Poliesportiva del Baix Ebre,  s’ha celebrat a Tortosa el passat dimarts 4 d’abril de 2017 al Pavelló Firal de Remolins.

Aquesta iniciativa, va estar organitzada pel Consell Esportiu del Baix Ebre, amb el suport i l’impuls dels Serveis Territorials d’Ensenyament de les Terres de l’Ebre i de la Representació Territorial de l’Esport a les Terres de l’Ebre, i la col·laboració de l’Ajuntament de Tortosa, el Grau universitari de CAFE d’EUSES URV-Campus TE, els cicles formatius de CAFE i de CAFEM de l’Institut de Tecnificació d’Amposta.

L’activitat es va desenvolupar en horari lectiu el matí del dia 4 d’abril de 2017 de de 11:30 hores a 14:30 hores (per als alumnes de primer d’ESO). Aquesta diada estava englobada dins del Dia Mundial de l’Activitat Física.

Els alumnes van participar en activitats esportives d’esports com el futbol, bàsquet, rem, handbol, tennis, judo, ciclisme, bitlles, atletisme,… Van ser dues hores intenses d’activitat física on van poder gaudir d’una oferta esportiva variada.

Fins la propera!!!!

galeria de fotos