Classificats per la 2a fase del FemMatemàtiques

Un grup d’alumnes de 2n d’ESO ha quedat classificat per la 2a fase del  Fem Matemàtiques 2018 que es celebrarà el dimecres 18 d’abril a Móra la Nova.

Felicitats a tot l’alumnat de 2n d’ESO que ha intervingut en la 1a fase i a les professores responsables, han estat les pioneres, és la nostra primera participació.

Els nois i noies participants en la 1a fase ho fan en grups de 3 o 4 alumnes. Cada grup ha d’elaborar un informe amb la resolució de cadascun dels 3 problemes que es proposen on es fa constar, a part de les dades identificatives dels membres del grup, les estratègies, experimentacions, reflexions, càlculs, verificacions,… que s’hagin dut a terme durant el procés de resolució. Aquest informe ha d’estar clarament explicat i amb una presentació acurada. Les professores responsables escolleixen 1 o 2 informes, els més ben treballats, i els envien a l’organització que determina qui passa a la següent fase.