PROBLEMES A L’ESPRINT (10/02/2016)
És el segon any que un grup d’alumnes de batxillerat participa en l’activitat de matematiques “Problemes a l’esprint” (http://www.cangur.org/esprint/esprint1516/2016btx/), convocada conjuntament per la FEEMCAT, el cesire/creamat del Departament d’Ensenyament i la Societat Catalana de Matemàtiques. En un missatge enviat pels alumnes a l’organitzador principal l’Antoni Gomà, es pot llegir: “Avui hem pogut xalar un ratet […]
PROBLEMES A L’ESPRINT (10/02/2016) Llegeix més »








