Taller d’Ecodisseny

El passat 9 de novembre, a l’Escola per l’Art i la Cultura, a Tortosa, les alumnes de segon curs de Batxillerat Artístic van participar en un taller d’ecodisseny i ergonomia, gràcies a la col·laboració del dissenyador Àlex Jiménez, de l’empresa de Nutcreatives.

En aquest taller, les alumnes, van aprendre qüestions sobre economia circular i sostenibilitat, per a la posterior realització de vàries propostes de disseny per a un trofeu per als Premis Catalunya d’Ecodisseny 2023, promogut per l’Agència de Residus de Catalunya.

El Premi Catalunya d’Ecodisseny 2023 reconeix productes en el mercat i en desenvolupament dissenyats, fabricats o executats a Catalunya que integrin en el seu disseny consideracions per millorar-ne el comportament ambiental al llarg del seu cicle de vida. Valora principalment la incorporació d‘estratègies d’ecodisseny i la contribució a l’economia circular, la qualitat del disseny i la innovació.

Les propostes realitzades en aquest workshop, participaran en aquests premis dintre de la categoria de Disseny Jove. Els desitgem molta sort!