Sortida al Delta

El dimecres passat, 20 de novembre de 2019, l’assignatura de Geografia va organitzar una sortida al Delta de l’Ebre per als alumnes de 2n de Batxillerat.

Vam començar per la Torre de la Guardiola a Sant Carles de la Ràpita, on vam fer diverses explicacions sobre el territori deltaic. Després vam fer diferents parades: Canal de Navegació, la Pantena, l’Encanyissada. Tot seguit, vam arribar a Poblenou del Delta on vam esmorzar. Vam seguir cap a les salines de Sant Antoni i el Trabucador. Després vam anar en direcció a Sant Jaume d’Enveja i la platja de Migjorn a través de la qual  vam accedir a l’Illa de Buda; vam visitar la Casa Pairal,  la zona dels Calaixos i observatori d’aus i pesqueres, tot això acompanyat de la magnifica explicació per part del propietari, Sr. Guillem Borés, al qual estem molt agraïts per la seva amabilitat i disponibilitat.

Per la tarda vam estar a la part esquerra del Delta, al mirador de la Gola de Sorrapa, al port pesquer de Deltebre i al muntell de les Verges i per acabar, a les dunes de Riumar.

El professor de matemàtiques, Ramon Codorniu, va tenir l’amabilitat d’acompanyar-nos en aquesta sortida.

Vam gaudir d’una jornada de treball de camp,  completa i profitosa.  A més, cal remarcar que els alumnes van tenir un comportament exemplar. Felicitats a tots ells.

Toni Cid

Professor de Geografia