Sortida al call jueu

Divendres 13 de novembre els alumnes de 2n de batxillerat E, l’artístic, van assistir a l’actuació en directe de la Jueva de Tortosa al call jueu de la ciutat. Durant 90 minuts van seguir la ruta de la dissortada expulsió dels jueus el 1492. Blanca, la jueva, explica els quefers dels jueus durant l’Edat Mitjana, que van ser objecte de tota mena de persecucions i acusacions, fins que van ser finalment expulsats de les corones d’Aragó i de Castella. Pili Cugat és qui encarna la figura de Blanca, i qui ha tingut la generositat d’oferir aquest espectacle a l’alumnat de manera altruista. Durant el mes d’octubre ja va realitzar una visita a l’institut per explicar la seua trajectòria artística i les seues inquietuds. Els alumnes van ser acompanyats pels professors Emigdi Subirats i Paco Espelta.