Sara Taoui guanya el IX concurs de cartells Cangur de la SCM

El disseny de l’alumna de 2n de batxillerat internacional Sara Taoui ha estat escollit gunyador al IX concurs de cartells Cangur organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques.

El cartell de la Sara esdevindrà la imatge corporativa del Cangur 2024. A més a més de fer servir el cartell  com a cartell oficial de la prova Cangur 2024, la SCM podrà fer-lo servir, si escau, en edicions successives i en altres documents escrits relatius a la prova i en la pàgina web.

Hem de destacar també que entre els tres dissenys més ben valorats hi ha el cartell d’Abril Zaragoza, companya de grup de la Sara. Tot seguit podeu veure aquests tres dissenys:

Felicitats a tot l’alumnat del grup que ha volgut participar, a l’Abril i en especial a la Sara!