NAYARA PALAZÓN o l’art imparable d’una ballarina…

El passat dissabte dia 20,  Nayara Palazón (alumna de 1r de batxillerat d’arts escèniques del nostre institut) i el seu germà Nassim van participar al programa de Telecinco GOT TALENT. Si vau tenir el plaer de poder veure-ho, estareu d’acord que l’art dels dos germans brillava tant com la força, l’energia positiva i l’empenta que desprenien en la seva actuació. Una interpretació que vessava d’emocions i encomanava el desig d’aconseguir coses impossibles i despertava aquella essència tan bona que totes les persones tenim al cor….

Però la història de Nayara i Nassim no començava divendres passat. Al darrera hi ha anys d’entrenaments, d’esforços, de lluita continuada i de la decisió irrevocable de voler seguir endavant sense deturar-se. En el campionat del món de Wheelchair Latin Combi, van competir amb 162 atletes representants de 25 països. La majoria dels atletes eren molt més grans que ells i presentaven unes cadires de rodes espectaculars. Tot i així, van quedar cinquens del món. L’emoció i els nervis els van acompanyar als vuitens de final, els quarts de final, van arribar a semi finals, van passar a la final i van quedar cinquens. Tot això els va comportar molt de goig, ja que era  la primera vegada que van sortir d’Espanya per a aquest tipus de competicions.

Quant al Campionat d’Espanya, han quedat primers dos anys consecutius, passant molts nervis perquè cada cop les parelles  mostren una preparació més elevada i el repte va en augment.

Tot i així, aquesta parella de ballarins no desisteixen i cada cop tenen més força i més energia.

Nayara i Nassim!!! Moltes felicitats als dos!!!!! I endavant!!!!! Sempre endavant!!!!

image1 image2