Dia Internacional de les Llengües Maternes

Els alumnes del 2n batxillerat artístic han realitzat una activitat acadèmica força profitosa a la sessió de tutoria del 19 de febrer per tal de celebrar el Dia Internacional de les Llengües Maternes. Aprofitant que a classe hi ha molts alumnes que familiarment parlen llengües diverses, van traduir un poema del poeta tortosí Manuel Pérez Bonfill a la llengua nativa respectiva: holandès, anglès, francès, italià, alemany, moldau, romanès, rus, àrab i castellà. L’activitat va ser enregistrada per l’alumne Fran Balart i properament l’enregistrament el pujarem en aquesta web per tal que tothom el pugui mirar i gaudir. Els poemes es poden llegir en  el següent enllaç: