Laia Fornós guanyadora del VIII concurs de treballs de recerca de la Fira Literària de Jesús

Laia Fornós i Cunyat, de 2n de batxillerat humanístic, ha estat la guanyadora del VIII concurs de treballs de recerca que concedeix la fira literària Joan Cid i Mulet de Jesús amb l’obra Les diferents realitats sobre Catalunya en la premsa escrita, que havia dirigit el professor del departament de llengua i literatura catalanes Manel Martínez. Un altre alumne del centre, l’Antoni Cid i Segura, també de l’humanístic, ha rebut un dels dos accèssits concedits amb el treball Història del CF Xerta, dirigit pel professor del departament de Geografia i història Joan Hilari Muñoz. L’altra premiada ha estat Mar Sebastià de l’institut Roquetes amb un treball titulat Literatura justicia y paz.  Els membres del jurat (professors dels instituts Despuig, Bau i Roquetes) recomanen la publicació de les tres obres per tal que passin a formar part de la magnífica col·lecció de llibres de treballs de recerca de la fira Cid i Mulet, que inclou títols d’antics alumnes del centre com: Manuel Pérez i Bonfill d’Agnès Pegueroles, El poeta Gerard Vergés i Príncepd’Enric Blanco, Gèminis de Verònica Hernández, La poeta Zoraida Burgos de Laura Navarro, La misogínia en la literatura de Maria José Trujillo, Ferran Agulló de Juan Pedro Llorca o La revista la Zuda de Sandra Sabaté.

Durant l’acte de lliurament dels guardons, celebrat el passat divendres 17 d’abril, es va presentar el llibre guanyador de l’any passat de l’exalumna Sandra Sabaté, i l’auca dedicada a Joan Cid i Mulet que han elaborat els alumnes de 1r de batxillerat artístic Pau Cardona i Àlex Vancu. Els alumnes del centre van tenir un alt protagonisme ja que també va haver una actuació musical a la guitarra de Pau Cardona.