Visita al centre del músic Enric Panisello i la cantadora Sofia Morales

Dijous 8 d’octubre els alumnes del 2n de batxillerat E, l’artístic, varen rebre la visita del músic Enric Panisello i la cantadora Sofia Morales durant la sessió setmanal de tutoria. Els artistes van explicar la seua trajectòria musical, la seua passió i van explicar els seus treballs ja publicats, entre els quals “Les paraules cantades” de Gerard Vergés, que va enregistrar el grup Riu en so. Les alumnes Ester Querol i Maite Pérez també van interpretar una cançó, acompanyades per Pau Cardona a la guitarra. Aquests tipus de visites estan destinades a explicar a l’alumnat tot l’entramat musical, molts cops amateur, i també la combinació entre talent-passió i vida laboral.

IMG-20151008-WA0001

IMG-20151008-WA0000