Activitat esportiva al Pavelló firal

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dimecres 23 de gener, tot l’alumnat de 1r ESO tenia previst realitzar una activitat al Club de Tennis de Tortosa organitzada pel departament d’Educació física.

Degut al fort vent des de primera hora del matí, per precaució es va decidir aplaçar l’activitat per més endavant. En el seu lloc,  es va realitzar una activitat esportiva al Pavelló Firal, on els  alumnes van gaudir jugant al futbol, bàsquet, handbol, pales i bàdminton. S’ho passar d’allò més bé!