Visita al centre Cebado de Barcelona

El passat 28 de juny els alumnes de Formació Professional Bàsica de Perruqueria i estètica van anar a fer una visita al centre Cebado de Barcelona perquè aquest curs és el perruquer escollit per aprendre diferents continguts de l’especialitat de perruqueria i estètica com la història de la firma, el treball tècnic, el treball artístic i l’atenció al client, aspectes importants en la firma Cebado.
Els representants de la firma, Cristina Cebado, filla del fundador de la marca i actual responsable del Departament d’Imatge i Comunicació, Eduardo Carrillo, director de la firma, Jorge Padilla, estilista i director d’un saló Cebado i actual responsable de l’Equip Creatiu de la firma i la directora de Cebado Academy, Maite Saeta, van transmetre’ns com treballen, com dissenyen la moda de cada temporada i la importància del treball en equip per poder aconseguir un bons resultats en el treball professional, social i personal. A més a més ens van donar una injecció d’il·lusió i motivació, per poder obtenir una visió més àmplia de la perruqueria.

L’alumnat va poder entendre en primera persona el tarannà de la firma i va comprovar el treball en equip, un fort imant de la firma .

Des de l’institut els agraïm l’acollida i el fet d’ajudar l’alumnat a tenir una visió més àmplia i profunda de la professió per a la qual ens preparem.