VI Certamen de lectura en veu alta

El passat dijous 4 de març l’alumnat de 2n d’ESO va participar al IV Certamen de lectura en veu alta al Caixafòrum. Organitzat pel Centre de Recursos del Sedrià i el Departament d’Educació, cada any l’alumnat prepara una sèrie de textos triats per l’organització del certamen i els llegeix en públic. Per part del nostre institut, hi van participar la Fàtima Zaroili i la Sara Zouadi, preparades per les professores de llengua catalana Núria Planellas i Lourdes Flotats. Va ser un matí llarg però entretingut, en què les nostres representants van deixar el nom de l’institut ben alt.

Enhorabona Fàtima! Enhorabona Sara!