SORTIDA PROFESSIONAL – PFI JARDINERIA

El passat dilluns 3 de desembre, l’alumnat del PFI Auxiliar en Vivers i Jardins acompanyats pel seu tutor i la Cap d’estudis van anar a visitar l’empresa HORTICULTURA BELLMUNT.
Durant la visita van observar com funciona una infraestructura de producció i creixement de planta tant a nivell tècnic, de recursos humans i a nivell d’empresa. L’explicació per part del Gerent de l’empresa en Joan Sumalla es va centrar en els sistemes de reg i gestió de l’aigua, l’evolució del sistema de calefacció i l’adaptació de les instal·lacions als diferents requeriments de les plantes.
També van tenir oportunitat de conèixer espècies de plantes molt utilitzades a jardineria, algunes típiques de l’època nadalenca. Així mateix van observar el sistema de gestió de residus dels vivers i la importància de la seva correcta administració.
En acabar la visita al Bellmunt ens vam desplaçar cap a la zona de l’Hospital Arnau on vam fer una passejada de reconeixement d’espècies arbòries i arbustives amb la que vam concloure la jornada.
Amb aquesta sortida, el nostre alumnat va poder gaudir tot un matí de com és i com es treballa en una empresa dedicada al cultiu i la comercialització de tot tipus de plantes d’interior i exterior.