RESUM DE LES SORTIDES I ACTIVITATS DE LA FPB DE PERRUQUERIA DEL PRIMER TRIMESTRE

Amb els alumnes de FPB 1 el dia 3/10/19 vam fer una sortida per Lleida, perquè observessin els aparadors i logotips de les empreses de perruqueria i estètica. Per als alumnes va ser un aprenentatge positiu, ja que van poder observar en primera persona les diferents tècniques que utilitzen els empresaris a la tardor. A més a més van contrastar el perfil que vol transmetre cadascuna de les empreses

Després de la sortida els alumnes van crear el seu propi APARADOR en les diferents festes senyalades . (Espai en l’aula de pràctiques) . A més a més varen treballar diferents pentinats i maquillatges a nines i companys/es.

PREPAREM NADAL.

El dia 11 d’octubre els alumnes FPB 1 I FPB2 varen ser col.laboradors en el repartiment de les revistes de la temporada tardor de la firma CEBADO en Lleida. Aquesta tasca ajuda als alumnes a saber estar ,saber fer i utilitzar un to de veu adequat en cada situació. Els alumnes transmeten que els ajuda a perdre la por alhora de comunicar-se amb persones de diferents edats.

Els alumnes de FPB 2 el dilluns 7 d’octubre varen assistir a un curs de maquillatge Cazcarra en la sala de l’Esther grup. Va estar una formació molt positiva per ells , ja que van poder observar la manera de treballar que té la firma i els tons de la temporada tardor hivern

El dia 18/12/19 els dos grups de la FBB van fer una sortida al centre de la ciutat , la qual costava de tres parts . a) Tradició del Nadal b) Gincama , de diferents edificis emblemàtics de la ciutat i com estaven guarnits en aquestes festes Nadalenques . c) Patinatge en la pista de gel de la plaça Sant Joan,una activitat d’aprenentatge i divertida, ja que va haver-hi alumnat que van poder comprobar que no es difícil aquest esport simplement és qüestió de pràctica i bona voluntat.