L’alumnat de Perruqueria i Estètica a la FIRA STS BEAUTY BARCELONA

El dia 9 de febrer   els dos grups de PFI  i el primer curs del cicle PPP de Perruqueria i Estètica  varen fer una sortida a la fira STS BEAUTY BARCELONA.
fira-1

Aquesta sortida va tenir diversos objectius.

En primer lloc, visualitzar les noves tendències de canvis de forma , ja que durant tot el dia varen anar fent demostracions en diferent pòdiums de la fira. Donat que s’està   estudiant el canvi de forma  temporal  en el MP11,el alumnat va poder veure la nova moda (primavera , estiu 2015) amb treballs realitzats per diferents professionals de perruqueria.

En segon lloc, hi havia varis stands on  es treballava els colors i metxes que estaran de moda  aquesta temporada, l’alumnat va poder observar les diverses tècniques noves d’aplicació de metxes, i comparar el que estan practicant ells al mòdul de color MP12,  ja que aquests treballs els realitzaven professionals del món de la perruqueria.

En tercer lloc, varen poder comprovar com a models les diferents tècniques de  maquillatge  d’ungles, i els diferents productes que es poden utilitzar per fer una manicura, pedicura  i maquillatge d’ungles.

En conclusió va ser una sortida  molt enriquidora per aquest alumnes , ja que  es troben estudiant la base d’aquesta especialitat, i allí varen poder reflexionar i viure en persona com es el món de la perruqueria i estètica.

fira2

fira3    fira-1