IIa trobada d’experiències emprenedores

El dia  23 de març de 2015 els alumnes del PFI Auxiliar d´oficina i serveis administratius en general van participar en la IIa trobada d’experiències emprenedores ( projecte EJE) al Parc Tecnològic de Gardeny amb l´objectiu que els joves es sensibilitzin en temes d’emprenedoria coneixent diferents experiències emprenedores.

Els alumnes van presentar la seva cooperativa, explicant el seu procés de creació, finançament, inconvenients, catàleg … a la resta de cooperatives de la província de Lleida.

Per acabar, vam fer una visita al Viver de la FP amb l’objectiu que els nois i les noies coneguin un dels recursos que tenen a l’abast.

oficina2