Els alumnes del PFI oficina a la VI Jornada d’Emprenedoria

El dilluns 25 de març el alumnes del PFI d’oficina van participar en VI Jornada d’Emprenedoria a Lleida presentant la seva cooperativa NEWORKS en el marc del programa Joves Empresaris de Ponent.
La inauguració de l’acte va ser a càrrec del Sr. Oriol Oró conseller delegat de GlobaLleida.
Neworks va presentar la seva cooperativa explicant el seu funcionament i treball i van presentar un catàleg virtual dels productes que oferiran a les resta de cooperatives, negociant preus i qüantitats.
També van participar al taller Coneix la teva millor versió, que els va ajudar a conèixer els seus punts forts i valora-los!
Va ser un dia molt intens!