Cursa de transports

El divendres dia 4 els alumnes de la ESO van participar a la cursa de transports de Lleida, una activitat on vam comprobar quin és el transport més sostenible per anar per la ciutat.

A les 9:30h del mati vam sortir de l’institut en direcció la plaça sant Joan,  4 grups en diferents transports. Els usuaris del taxi van ser els primers d’arribar, van trigar 11 minuts, després el grup que anava en bici que van trigar 18 minuts, els alumnes que anaven a peu van quedar en tercera posició i van arribar als 29 minuts però també van ser els que van gastar menys diners i van fer menys emissions i finalment els usuaris del autobus van tardar 40 minuts. Amb aquests resultats ara ens toca analitzar quin és el millor transport.