Anem al Teatre!

El passat 16 de febrer, els alumnes de manteniment-1234 i el professorat ens en van anar al teatre.
Després d’haver llegit l’adaptació d’Agustín Sánchez Aguilar de Pinotxo, de Carlo Collodi ( editorial Vicens Vives) vam trobar oportú completar-ho amb l’espectacle teatral i així, a través de la visualització de l’obra, apropar-nos més intensament a la lectura; el nostre imaginari faria la feina d’interpretar tots els diferents llenguatges de la literatura.

L’obra, magistralment interpretada per la companyia lleidatana la Baldufa, ens va despertar el nostre esperit crític i per això volem compartir amb tots vosaltres les nostres opinions.

Aquesta companyia va ser molt propera i ens va convidar a veure les seves instal•lacions. Proposta que esperem realitzar en un futur.

opinió escenari

Els alumnes opinen:

Cristian Correyero.-
A mi l’obra em va agradar molt. La seguies molt bé perquè ens havíem llegit el llibre a classe. El que vaig trobar més bonic és que veia el que feien.

Adrià Munteanu.-
Jo crec que l’obra va estar bé.
L’escenografia va estar molt bé. S’ho havien currat molt.
Els nens petits s’ho han passat molt bé però no crec que ho hagin entès, era una mica lenta per ells, en canvi , per nosaltres molt bé. Ho hem entès tot perquè havíem fet la lectura.