SORTIDA PROFESSIONAL – PFI JARDINERIA

El passat divendres 24 de novembre, els alumnes del PFI Auxiliar en Vivers i Jardins acompanyats pel seu tutor van anar a visitar l’empresa HORTICULTURA BELLMUNT.

Durant la visita, l’alumnat va conèixer l’evolució del diferents sistemes de calefacció, els materials utilitzats en la construcció dels diferents hivernacles existents a l’empresa, els diferents sistemes de reg utilitzats per mantenir totes les plantes en les millors condicions possibles, el funcionament de la màquina omplidora de testos utilitzada quan es fan esqueixos, etc.

Aquesta sortida, a més a més, va servir per fer el reconeixement de diferents espècies vegetals: arbres, arbustos i plantes d’interior estudiats a classe.

Amb aquesta sortida, el nostre alumnat va poder gaudir tot un matí de com és i com es treballa en una empresa dedicada al cultiu i la comercialització de tot tipus de plantes d’interior i exterior.