RAPEJANT ELS CLÀSSICS

El dijous, 8 de febrer, hem anat al Caixafòrum. Poemes d’autors clàssics llatins i en llengua castellana han servit de base perquè l’alumnat d’ESO, els de 1r per una banda i els de 2n, 3r i 4t per una altra, escriguin un rap. Per una matí, els nois i les noies s’han sentit compositors i, seguint les instruccions del Sergio, han seguit un ritme i han creat unes coreografies ideades per ells mateixos.

El tòpic del Carpe Diem, aprofitem el dia!, ha estat el fil conductor de les lletres originals que al final han estat interpretades per l’alumnat i les professores, que s’han distribuït en diferents grups.

Ha estat un matí profitós i divertit. Un taller per repetir!