PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA 2020 / 2021

En aquest espai, L’institut Castell dels templers  amb codi de centre 25010127, telèfon 973272472 i adreça electrònica c5010127@xtec.cat; anirà actualitzant la informació referent a la preinscripció i matrícula.

Del 13 al 22 de maig es podrà fer la preinscripció escolar per als ensenyaments d’ educació secundària obligatòria (ESO)

Estigueu pendents de les actualitzacions.

Preinscripció telemàtica

Aquest any i com a prevenció, es promou la preinscripció telemàtica. El tràmit es podrà fer tot online a través del portal preinscripcio.gencat.cat. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per utilitzar el formulari telemàtic i enviar la documentació necessària escanejada o fotografiada mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre (c5010127@xtec.cat) demanat en primera opció.

Preinscripció presencial

Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per al procediment telemàtic, podran lliurar les seves sol·licituds de forma presencial. La preinscripció presencial estarà disponible del 19 de maig al 22 de maig inclòs. Per a fer-ho, caldrà demanar cita prèvia al centre que les famílies hagin escollit en primera opció trucant al telèfon 973272472 o enviant un correu electrónica  c5010127@xtec.cat

Recomanacions per a la sol·licitud presencial:

• Assistir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona)
  • Si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. Si heu d’omplir la sol·licitud en paper al centre, convé que porteu el vostre propi bolígraf.
  • Recordar la recomanació de portar mascareta i guants.
  • No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.