Els de 4 anys de l’Escola ciutat Jardí coneixen la Templariola

El 9 d’Abril els nens i nenes i de P4 de l’Escola ciutat Jardí van venir a conèixer la Templariola, arran del projecte que fan aquest trimestre sobre les bèsties els nens i nenes van venir a passar un matí a l’Institut castell dels templers on van participar en la construcció de la bèstia amb l’Enric, van escoltar la llegenda de la templariola, van fer una maraca per poder acompanyar la Templariola quan surti a ballar i finalment les alumnes de perruqueria els van fer un taller de pinta cares. Va ser un matí genial!