Enjardinament del pati escola a l’Esperança

CURS 2017/18

L’escola pública d’educació especial L’Esperança ubicada al barri de la Bordeta de Lleida, demana la col·laboració de l’Institut Castell dels Templers per realitzar l’enjardinament de l’entrada a dita escola pel carrer Hostal de la Bordeta.

El projecte consisteix en el disseny, la selecció, la distribució i la plantació de les diferents espècies vegetals.

El projecte d’enjardinament té com a objectius:

• Adequar una de les entrades de l’escola per convertir-la en una zona enjardinada i atractiva.
  • Incrementar la zona enjardinada de l’escola.
  • Posar en pràctica les competències professionals assolides pel nostre alumnat del PFI Auxiliar en Vivers i Jardins