Taller de dieta mediterrània

El passat dijouos 3 de Novembre els alumnes de ESO del centre van participar dels Tallers de dieta mediterrània “aprenem a cuinar”
L’activitat va consistir en una sessió de 90 minuts de durada. Primer van fer una presentació sobre la importància d’una bona alimentació i després… Llegeix més»

Cursa Transports 2016

Per segon any vam participar a la cursa de transports  organitzada per l’Ajuntament de Lleida, conjuntament amb l’Autoritat Territorial de la Mobilitat de Lleida i l’Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP). ,  consisteix a comparar diferents mitjans de transport utilitzats a la… Llegeix més»

PROGRAMA RUTES

En aquest primer mes de curs, el nostre programa rutes esta en ple funcionament, ja hem fet la tradicional primera sortida al Castell dels Templers, que dona nom al nostre Institut. També vam visitar a la Fira de Sant Miquel amb el grup de primer… Llegeix més»

BON INICI DE CURS!

BENVINGUTS A UN NOU CURS!
PER TOTS ELS NOUS ALUMNES DE L’INSTITUT QUE ENCARA NO CONEIXEU ON ÉS EL NOSTRE ESPAI A L’HORTA, US COMPARTIM AQUEST MAPA