Matrícula ESO 2023-2024

CALENDARI MATRÍCULA ESO

L’alumnat nou centre formalitzarà la matrícula del 20 de juny al 28 de juny via telemàtica (rebreu un correu electrònic amb les instruccions).

Us adjuntem el procediment que cal seguir per formalitzar la matrícula a l’ESO. Aquest només afecta l’alumnat que s’incorpora per primer cop a 1r d’ESO.

IMPORTANT: A continuació teniu la documentació que cal, descarregar, emplenar i adjuntar al correu de matrícula (al correu a8071196@xtec.cat). Si us plau, utilitzeu l’assumpte que us indiquem a les instruccions:

Opcions per omplir els documents:

– Omplir directament els PDF que s’adjunten, guardar, signar amb certificat digital i enviar-los.

– Descarregar els documents, omplir-los, imprimir-los, signar-los manuscritament i enviar-los escanejats.

Carta amb informació sobre els ordinadors.

Si no teniu mitjans per fer la reserva per via telemàtica podeu sol·licitar Reserva de cita prèvia per fer el tràmit presencialment. Cal dur tota la documentació sol·licitada. No s’atendrà presencialment ningú que no hagi fet la reserva de cita prèvia.

Documents per afiliar-se a l’AMPA del centre: formulari.

Dossier de deures d’estiu. Si heu de recollir els deures d’estiu, podeu fer-ho al centre de 9:30 a 13.30 hores de dilluns a divendres durant el període de matrícula. IMPORTANT: Si la vostra escola us ha proporcionat un dossier de deures d’estiu, no cal que vingueu a recollir-lo, cal que facin el que us han donat.

El dia 4 de setembre a les 18:00h  es farà la reunió inicial per les famílies de l’alumnat de 1r d’ESO